keskiviikko 26. maaliskuuta 2014

Vähän jäljessä


Tajusin just ettei mulla oo täällä yhtään kuvaa mun punasista hiuksista. Onhan ne ollu mulla jo kai puolisen vuotta. Tänään tänne siis tulee kuvia minusta... #selfie time


lol oli pakko :DD


Ainiin ja se enkun suullinen meni oikeestaa aika hyvin, jeeee en oo iha paska c:
Nyt alkaa rankka lukeminen bilsankokeeseen, ja mulla on kuumetta -.-
Ärsyttää ku ei oo aikaa lukee, ku mä oon menossa nyt viikonloppuna isosleirille, jossa kyl varmaa tulee olee tosi kivaa, mut nii... siel ei kyl ehi lukee missää välis. Ens viikol mul on viel kolme koetta. Onneks vaan kolme. Muttakun niissä kaikissa on niin helkutin pitkä koealue.

Nyt niitä kuvia kehiin.


Tässä näkyy hyvin mun hiusten väri ja se sävy, se on tuollanen vähän sinertävä.
Tän kuvan oon ottanu Prahassa sellasessa peililabyrintissa 


Tääki kuva on Prahasta sieltä samasta paikasta.


And there is so many smileys in my face c:
- Smiely Cyrus :DD


Tää on nyt vähän huonolaatunen, mut YH:n tunneilla on hyvin aikaa harjotella ihmisen anatomiaa...
ja toi hauki on ihan paras ^ u ^

Voisin salee kirjotella jotai siit isosleiristäki jos jaksan. Kuulemisiin. Bilsan kirja kutsuu mua houkutellen..


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti