maanantai 2. syyskuuta 2013

MULLA OLI SYNTTÄRIT

Hellou! Mulla oli siis perjantaina 30.8. synttärit<3 Yllätys yllätys olin jälleen stadissa. Noh perjantai oli kyl tosi kiva päivä ja näin pitkäst aikaa taas ihmisiä. Sain muutamalt tyypilt synttärilahjatki ja oon superilonen, koska ihmiset on nii ihania. Mainittanen (onko tuo edes sana?) tässä nyt pari nimeä. Kiiiiitos Janita, Sofia, Turo, Sariita, Janika, Iitu... ja muut tyypit jotka teki mun synttäripäiväs kivan<3

Sunnuntai oli kyllä vielä parempi päivä! Stadissa oli taas ihania tyyppejä ja tutustuin muutamaan uuteenki tuttavuuteen. Ilta meni aika railakkaasti... ja siistä tänään kipeenä :D Jotain ois voinu jättää tekemättäki, mutta silti mitään en kadu.

Tää on taas tämmönen superlyhyt postaus mutta väliäkö sillä.

                      Sitte taas vähän hyviä biisejä

  Tietenkin, pitäähän tääki ny jokapaikkaan tunkee<3



semmosta koulussa<3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti